Wiiie! :D

Beställde just dom där sakerna och allt fanns inne så tidigast fredag får jag dom! Dessutom så sa pappa att han betalar kläderna! Jag är glad igen :D tänk vad snälla föräldrar jag har! Vågar inte ens tänka på hur myckte pengar dom spenderar på mig ibland. Får försöka betala igen med typ middagar och sånt tjoffs när jag får jobb och bostad.

Har varit lite smånere idag. Fick reda på betyget i projektarbetet idag. Fick Godkänt. Jag såg nog ut som ett jävla frågetecken när hon sa det. Jag förväntade mig ett VG. Jag var supernöjd med resultatet och rapporten. Anledningen? Jag tog mycket hjälp utav henne med att skriva rapporten, eller jaa..hon hade en ordentlig genomgång med mig. Inte så konstigt med tanke på att jag alldrig skrivit en rapport förut. Och så var det att vi kunde lagt ner mera tid till detta. Håller med om det, men ändå. Ett G? Fan så jävla besviken jag blev, och är fortfarande. Det stod i betygskriterierna för att få VG så ska man jobba självständigt vilket hon inte tyckte jag gjorde eftersom jag tog hjälp med skrivandet. Men herregud, det är ju själva arbetet som dom menar då. Klart som fan att man måste få fråga om det man inte fattar. Ska säga det till dom som har henne nästa år, att prata med nån annan lärare om rapporten. Betyget sänks ju tydligen annars......

Nej usch..nu blev jag sur igen. Får tänka på kläderna så blir jag glad igen ;D måste nog beklaga mig lite inför Per iofs.. Men först blir det Grey's Anatomy. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha ja :) den 19:e är jag där!
Hm jo det är bra men mamma o pappa är redan med :p

2008-04-02 @ 22:11:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0