Effektivitet är något jag är bra på idag.

Tydligen så är jag effektiv idag. Sedan sista inlägget för ca 2 timmar sen så har jag hunnit

- sova 30 minuter
- dammsuga
- torka golven
- rengöra toaletten
- plocka skräp i vardagsrummet
- tömma askkopparna (stora!) och diska dom
- diska resten
- kolla bloggar

Är jag inte effektiv så säg. Men torgdagen skiter jag nog i. Får bli att åka in till Skövde på fredag istället och hitta nåt till Tina. Imorgon jobbar jag ju till 8 och sen vid 11 ska jag tillbaka för ett möte och så vid 15.30 ska jag till den hemska vårdcentralen. Usch. Så imorgon är relativt fullspäckat. Nu ska jag nog fia lite käk och hoppa in i duschen. Blir risgrynsgröt till lunch. Yummie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0