Ingen mat?

Pappa panerade och stekte fisk idag. Jag älskar fisk och kan äta hur mycket som helst av det.
Det var Gös (tror jag) och de filéerna är rätt stora, men jag delade den på hälften först så jag kunde ta mer sedan. Idag fick jag kämpa för den där lilla biten. Riset kunde jag inte ens tänka på. Fick enbart i mig den där lilla fiskbiten och lite kokta grönsaker.

Jag som alltid äter och som älskar mat, vad har hänt? Jag lider i och för sig inte av att aldrig vara hungrig längre eller att inte behöva äta så mycket (magen ser och känns plattare). Men ändå..vart har min matgladhet tagit vägen? Saknar faktiskt lite att kunna njuta av maten.

Great, nu blev jag illamående. Suck.

Kommentarer
Postat av: pelle

Det finns så jävligt mycket märkliga människor alltså!



Och du, panerad fisk är min favorit! Grymt gott. Och lätt!

2008-12-03 @ 20:24:40
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0