Another day with the sun.

Jag borde seriöst sova nu. Gick upp sju igår för att jobba 8-12 och sedan åkte Per, jag och Teike och storhandlade. Vi var hemma vid fyra ungefär, den tiden som Per skulle börjat jobba. Och jag jobbade 18-24 igår också. Så då var det bara att sätta sig i bilen och hämta Per. Hann inte vara med nåt då jag slutade så sent.

Idag är himlen blå igen och jag vill bada. Men den chansen har redan gått åt helvete. Per och Marcus tog våran bil till Skövde där den ska ställas ut idag. Så enda chansen som finns till bad är cykeln. Men att cykla en mil för att bada vore rent idiotiskt. Så jag ligger nog här på utegården idag igen -  med solskydd.

Kommentarer
Postat av: Anonym

nej över hela tidaholm hade det ju inte varit, bara en bit över torggatan ju =)



knske ses vid staketet idag då ;)



kram

2008-07-26 @ 10:55:44
Postat av: Garderobsgrubbel & ByråBekymmer

fick visst inte med avsändarnamn där...

2008-07-26 @ 10:56:09
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Phoebe

Det är väl bra det i alla fall antar jag :P

Och jag känner skillnad! Jag har typ bättre kondition, jag orkar faktiskt springa lite! :3

2008-07-26 @ 10:56:29
URL: http://immobilized.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0