Arbetsintervju.

Det ni! Nu ska jag på arbetsintervju! Eller alltså..inte just nu på sekunden. På torsdag.
Är ju inne på Arbetsförmedlingens hemsida lite då och då för att söka jobb. I våras hittade jag en annons från ABC-gruppen om att vara säljassistent i Jönköping. Så jag sökte och i fredags eftermiddag så ringde det en tjej och ville att jag ska komma på arbetsintervju. Hade ingen kalender med mig just då (var ju på kryssning) så hon skulle maila mig om tider. Hon verkade ha glömt det och hon har semester denna vecka så jag ringde till dom. En trevlig kille som kommer att intervjua mig hjälpte mig så på torsdag klockan 12.50 ska jag dit.

Det här jobbet skulle vara såååå perfekt! Det gäller under ca 3 månader, vilket passar mig fantastiskt bra. Den jag jobbar hos idag har nämligen en annan assistent, Malin, som ska ha barn i december och då vill hon att jag tar hennes tider. Bra va? :D schema och sådär skulle väl skrivas snart. Men Malin vill nog vara mammaledig i kanske ett år så då har jag ju nästan hela nästa år fixat. Fan vad jag är glad! Jag vill verkligen att ABC-gruppen vill ha mig så jag klarar mig i höst. Och vem vet, jag kanske kan få fortsätta hos dom efter att Malin vill komma tillbaka. I'm happy :D märks det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0