Hemma igen.

Halloj :)
Nu är jag hemma igen. Fick som sagt lite färg av att sitta ute i solen idag. Hoppas på mer imorgon :) det gick också bra att gå 5ans spår, gick på 40 minuter. Inte dåligt va? För övrigt så var maten hos farmor skitgod! Vettefan vad det var men nåt nötköttsaktigt med bacon i..lindat, potatis och sås. Till efterrätter(!) så blev det först glass med frukter och sen en sån där mandeltårta som man har i frysen. Dom är ingen favorit hos mig så det blev en pyttebit. Men magen blev fullproppad ändå :P
Lilla kusin Erik fick åka med mig ett varv, han tjatade i över en timma tills jag gav med mig :P shittans..man skulle kunna tro att han är många år yngre än 12 när hans tjat kommer igång.

Vet ni vad jag ska göra nu? Gå upp till stugan och kolla på film x) så jag säger godnatt för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0