Onsdag.

Heey.
Är nu i skolan, hann inte skriva imorse. Mamma och jag hade så mycket annat att prata om. Tillexempel om att jag ska sova i vindskydd imorgon natt. Fy fan säger jag bara. Jag kommer dö.

Har nyss haft religion och jag tycker faktiskt om det ämnet. Konstigt nog :P vi håller på med homosexuella i olika religioner och om hur de behandlas. Ska komma en kristen och homosexuell imorgon och nästa vecka kommer en jehovas vittne. Fy fan vad jag ska proppa honom full med frågor han garanterat inte kan svara på :P har inte så mycket till övers för jehovas vittne ^^ har blivit kallad mördare av dom av en viss anledning så därför..

Idag går jag i skolan till 16 och sen ska jag handla allt inför imorgon. Pust och stön. Men men..nu ska jag ha det kända ämnet Eurytmi.. FY FAN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0