Breakfast..

God morgon (enligt mig). Klev upp för en timma sedan och har sedan dess suttit här med en tallrik flingor.
Mamma har såna här..vad heter det..tempurmadrasser och boy vad skönt man sover i dessa! Första morgonen på länge jag inte har ont i axlarna. Dock är Curry fruktansvärt jobbig om nätterna då han hoppar upp mitt på magen och börjar gapa, och han är tung och högljud!

Kommer spendera dagen med att först göra mig i ordning, sedan blir det att bege sig neråt staden för att dela ut lite cvn och hoppas på något napp. Efter detta ska jag möta upp min bror så ska vi käka något (antagligen McDonald's..hrrm.) för att sedan gå till MoA-skolan. De har något slags öppet hus idag så jag ska titta på behandlingsassistentprogrammet och se hur långt det är samt kolla ifall jag samtidigt kan plugga till undersköterska då de har gemensamma ämnen.
Ska också slå ett kik på de övriga programmen och måste kolla upp hur bra studiebidraget är när man pluggar heltid. Sista anmälningsdag är nämligen nästa vecka..måste alltså bestämt mig innan dess. Hjälp.

Nej..ska dra om 1½ timma och borde nog raska på ifall jag ska hinna in i duschen. Blir att ta på sig ena nya tröjan samt nya halsbandet idag. Finfint :D

Kommentarer
Postat av: emma

jag älskaaar långa frukostar!

2008-11-06 @ 12:20:52
URL: http://metrobloggen.se/emmathereze
Postat av: Bea :)

svar : jodå det är bara fint med mig :]

2008-11-06 @ 13:54:08
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0