9563 steg.

Det tar sig :)
Har glott lite på Top Model fram tills jag blev störd av att telefonen ringde. Det var Per som ville att jag skulle komma ut med cigaretter. Var bara att skynda sig. Hade 40 minuter på mig att köpa cigg, åka ut och lämna dom och tillbaka. Vid 17 skulle jag nämligen vara ute ur tvättstugan. Kom 7 minuter över då jag fick stå 15 minuter i kö på Statoil. Men det löste sig. Hon hade bara slängt ut mina jeans ut tvättmaskinen i min tvättkorg så det var bara för mig att plocka ur torktumlaren och gå.

Ska ta tag i det otroligt roliga städandet. Blir nog bara att dammsuga, torka golvet och sortera tvätt. Får ta resten på måndag. Pfft..om man skulle börja nu då...tråååååkiiiiigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0