Flytt kanske..

Pratade med pappa i typ en timma förut. Kändes jättebra. Han är nog mitt största stöd i detta. Tack alla er som bryr er och som står ut med mig, det betyder allt!
Det lutar åt att det blir separering mellan Per och mig. Har börjat se på saken på ett mer vettigt sätt och börjat tänka mer på vad jag vill. Och detta blir nog den bästa lösningen för oss båda. Så i veckan ska jag bestämma mig för hur jag vill göra. Säger i såna fall upp mig i veckan och jobbar bara november ut. Kommer inte orka vara kvar här året ut, det skulle inte funka. Per och jag skulle bara hamna i våra gamla banor, något varken han eller jag egentligen vill. Det är antingen eller just nu. Men det känns ändå bra..för det är nog såhär jag vill att det ska bli. Han kan nog inte längre ge mig det jag vill ha och jag kan nog inte ge honom det han vill ha.

Nu svamlar jag bara iväg känns det som. Ska nog lägga mig snart, blir upp vid halv sju imorgon för att duscha och skjutsa Per. Så godnatt..

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

vad skönt det vore att kunna säga att man inte har det problemet..som jag nu säger att jag har.. suck...

kram från // the fat blob

2008-10-26 @ 21:25:31
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

och förlåt att jag nu verkade ickebrymig..har haft fullt upp det senaste och knappt läst nån blogg





jag tycker självklart att det är synd att ni hamnat i denna sits samtidigt som det är starkt av er att hitta lösning och ha bra resonemang kring det hela och att du är så stark individ att du vågar tänka på ditt bästa!!



puss

2008-10-26 @ 21:27:10
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

grejen är väl den att jag och stefan var äldre när vi blev ihop än du och per.

Jag flyttade inte hit från annan stad, vi hade egna lev + ett tillsammans.



sen så har vi haft väldigt djupa dalar och kriser, tro inget annat..men vi har efter många om, men, bråk, gräl, tårar, skrik lyckats övervinna dom.

2008-10-27 @ 13:59:37
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0