Söndag.

Att jobba igår gick bara bra faktiskt. Vi såg på Skärgårdsdoktorn och fastän det är en rätt värdelös serie så fastnade jag i den, kanske mest av oviljan att tänka.
Missade såklart att det blev vintertid inatt så jag gick upp en timma för tidigt och när jag packat ihop mina saker och sådär så märker jag detta. Blev då arg som tusan och gick och la mig i soffan tills Emma kom.

Kom hem vid 12 och började städa och storhandlade här nere för över 700 kr..på mat. Kändes inte kul. Hade känts bättre ifall det var kläder jag handlat. Men men..

Idag känns det både positivt och negativt. Klumpen i magen finns kvar men den är lättare att ignorera samt att jag känner mig stolt för att jag inte hade någon ångest igår på jobbet. Det märktes väldigt tydligt att min arbetsledare inte vill att jag slutar. Känns så tråkigt att jag antagligen kommer lämna henne. Jag har hittat ett jobb jag trivs bra på med underbara arbetskamrater och så måste jag antagligen lämna det. Känns förjävligt. Kommer aldrig mer hitta en sån bra arbetsledare!

Nej usch, nu blev det sentimentalt här. Dags att gå ner med soppåsen och sen göra mat. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0