Tidaholm.

Är tillbaka i Tidaholm efter en helg i Linköping. Den var både bra och dålig.
Fredagen spenderades åt bilåkning och hemma hos pappa. Träffade Åsas son Jesper.
Igår jobbade jag 8-14.30. Hade glömt de braiga jobbskorna här så jag stod på cementgolvet i tygskor. Ryggen var lite paj efteråt. Åkte sedan på kvällen hem till Marika och Jesper där också David och Anders befann sig. David verkade vara en rolig typ. Känner igen honom men vettefan varifrån. Anders har också gått på Linhemsskolan så honom kände jag igen. Finns det någon tystare människa? Tror han sa hej.....men det var nog allt. Det var kul i alla fall med tacos och film, alldeles lagom! :) Kom hem vid tio över ett på natten. Höll då på att kasta telefonen åt helvete när den cpade sig. Kunde inte ringa eller nåt med den.
Idag skulle jag jobbat till tolv men vaknade med huvudvärk och ont i handen. Så det blev till att sova till halv elva istället. Och så har jag ju åkt bil. Känns som jag bor i den där jädrans bilen och träningsväskan nu. Hoppas det tar slut snart.

Tack alla ni som stöttar mig genom denna jobbiga period. Ni ska veta att det betyder otroligt mycket! Varenda stavelse finns inpräntat i huvudet och orden följer med mig i varje jobbig och glad stund! Massa kärlek till er!<3

Ska ta och ordna lite mat nu. Vi har bara köttfärs hemma så antingen blir det tacos (igen ^^) eller köttfärssås. Får se. Hör av mig igen när det känns tillfälle för det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0