Back in town.

Nu är jag tillbaka i Tidaholm. Kändes skönt när jag klev av bussen efter en låååång dag.
Blev sittandes i Jönköping då jag insåg att bussen hem inte gick förrän om 1,5 timma, så jag tog min bok och läste bort tiden.

Väl hemma så blev jag mindre glad. Mindes samtalet från igår. Per berättade att Dennis har haft sex i våran säng natten till igår. Så lakanen hamnade direkt i tvättkorgen med allt annat på golvet. Såg också att hårfärg var utspritt över halva lägenhetsgolvet och blev förbannad. Tydligen är det en bra känsla för att börja städa för jag städade bort nästan hela ilskan. Dock lär den komma tillbaka när Per kommer hem.
Man åker från en relativt bra städad lägenhet till ett bombnedslag med sperma i sängen. Jag ska ta ifrån alla deras nycklar till lägenheten..ingen mer ska någonsin ha tillgång till en lägenhet jag bor i för nattliga sällskap.

Ska väl försöka få tag på nåt att äta fast aptiten inte är sådär jättestor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0