Fångad i en stormvind med pizza i ansiktet.

Så känns det i huvudet just nu. Vet inte hur många sms jag skickat fel eller hur många telefonnr jag skrivit fel. Huvudet känns alldeles urblåst så det blir att lägga sig tidigt ikväll. Kan inte förstå hur sjukhus kan dra luften ur en så där.. Herregudars, hoppas jag slipper det på ett bra tag.

Imorgon är det kurs vilket inte lär göra huvudet lättare men Dextrosolen följer med och en massa vatten. Så vaken kommer jag förhoppningsvis hålla mig, Ida är ju med också så kul lär vi ha åt alla andra jobbiga personer :P

Dags att ringa Per för att kolla ifall han vill ha pizza eller liknande när han kommer hem. Hoppas bara jag inte somnar under tiden jag äter..det skulle nog inte vara vidare värst attraktivt. Så ifall jag inte skriver mer ikväll så vet ni att jag sussar sött med pizza i ansiktet.



Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

fast den där pizzan såg magisk ut!



biscotti och ozzy pussar!

2008-09-29 @ 19:59:26
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Angelica L

Gud vilken smarrig bild :D

Ha en fin kväll!

Kram

2008-09-29 @ 20:08:47
URL: http://angelicalarss0n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0