Har betydelsen någon betydelse?

Såg att min lilla kusin var inloggad på msn förut och hette €rik - R.I.P. Mig

Någon borde kanske förklara innebörden av R.I.P. Inte lätt att vara 12 år :P
Dock heter han HOCKEY just nu och han är inte den personen man startar en konversation med direkt. Allt man får till svar är "nej", "ja", "vet inte", "inget" eller "kärring". Härlig och pratglad människa det där. Han är inte mycket lättare att prata med i verkligheten heller. Det är typ dom svaren man får tillbaka. Men jag ska försöka. OCH jag ska få honom att sluta kalla mig kärring. Den ungen har en kaxighet värre än någon annan i Linköping tror jag. Men det ska kusin Sanna rätta till, samt förklara vad vissa ord betyder och sådär. Tror inte att han vet ens vad fingret betyder men ändå så använder han det ständigt.

Den levande ordboken och tillrättavisaren Sanna är igång och ska rädda min stackars (host) kusin från detta.
Ignorera det där med levande ordbok och tillrättavisare, annars är det rätt.

Kommentarer
Postat av: Angelica L

Ha en fin kväll :D

Kram

2008-09-20 @ 21:56:57
URL: http://angelicalarss0n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0