Kräftfejs!

Jag hoppade in i duschen och drog på värmen rejält. Jag frös som en idiot och varmvattnet kändes så skönt. Tog riktigt lång tid på mig och bara njöt. Bästa på hela dagen. När jag kommer ut ur duschen så är alla speglar totalt igenimmade. Jag öppnar badrumsdörren och låter den svinkalla luften kyla ner hela rummet. När jag väl kan se min spegelbild igen så får jag en chock. Det nästan stack i ögonen, visste inte om jag skulle skratta eller gråta. Kräfta! Jag såg ut som en kräfta! Vattnet hade varit så varmt att hela mitt ansikte blivit illrött!

Jag VÄGRAR ta en bild på detta :P
Ska se ifall lite foundation kan dölja den mesta rodnaden. Gudars..tur att jag inte skulle iväg direkt efter duschen ;D eller att nån var hemma för den delen.


usch och fy fan vilket äckel :/

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

näe inte när man är två som är stökiga som inte kan röja och man ska sköta ett företag med klädlager..ja då är en trea lite liten...

2008-09-19 @ 19:05:58
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0