Lite av varje..

Efter inlägget förut så fick jag hem Gossip Girl s2 e2. Yay! Var mucho bra och kan knappt vänta tills nästa avsnitt kommer på tisdag nästa vecka. Kom just på att jag är nog mer för serier än filmer, för filmer tar liksom slut medans spänningen fördelas på ganska många timmar. Dock är jag sugen på att se Arn ikväll men det verkar bli rätt omöjligt då Per och Erik inte pratar med varandra. (Per är sur på Erik för att Erik är gnällig och det är Erik som har filmen).
Och på tal om detta så såg jag att Top Model är ikväll igen, varför?

Efter Gossip Girl så somnade jag som en sten. Var meningen att jag skulle sova i en halvtimma men den där halvtimman förlängdes till en timma med hjälp av framskjutande på alarmet. Sedan råkade alarmet av någon mystisk anledning stängas av och jag sov fram till ett men inte ens då kände jag mig pigg. Känner att förkylningen knackar på dörren. Jävla höstförkylning som alltid ska komma. Go away!

Nu ska jag ringa till Radiotjänst och skälla på dom. Dom har lagt räkningen till den 22a denna månad. Hur idiotiskt är inte det? Det kan inte vara så svårt att bara få skjuta fram det tre dagar. Idiotiska företag som inte kan lägga räkningar logiskt.

Kommentarer
Postat av: Grillan

Jag reagerade också på det där med Top Model.. Skulle kunna vara att det bara är så i början kanske?

2008-09-10 @ 18:00:45
URL: http://ohfan.blogg.se/
Postat av: Phoebe

Det är dubbelavsnitt i början av säsongerna, åtminstone dom senare. ^^ För övrigt kan du ju börja tanka säsong 11 som började visas förra veckan.

2008-09-10 @ 20:21:11
URL: http://immobilized.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0