Monday.

Hej hopp.
Vaken som vanligt vid den här tiden när jag skjutsat Per till jobbet. Idag ska han eventuellt vara ledig lite på dagenn men den tiden har han ju inte tänkt att spendera med mig, åh nej. Han ska vara med Dennis. As usual.
Själv ska jag spendera dagen med att i alla fall försöka skapa ordning i vardagsrummet. Det finns ett litet (läs: ca 1m) mellanrum mellan soffans sida och sängens nederkant. Däremellan har jag slängt undan all skit som annars ligger ivägen. Har tänkt att rota igenom där och se vad som ska ner till förrådet och vart det andra kan få tänkas ligga.

Hade tänkt försöka sova en liten stund nu. Püss hej.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Få se vad du hittar för hemligheter i förrådet nu!

2008-09-08 @ 12:38:14
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Amir Akrouti

sv: nej bara öppna galan :)

2008-09-08 @ 12:49:47
URL: http://www.gaybloggen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0