Och så var det eftermiddag..

Fick åka och hämta Per runt 13-tiden då han fått ledigt fram till 16. Jättebra tänkte jag. Så jag lagade mat och tänkte att vi kanske skulle mysa. Per sprang ner till bilen medans jag höll på med maten och inbrakandes kommer både Per och Dennis. Helvete. Där sprack det myset. Så det slutade med att vi alla tre åt. Dom rökte - jag plockade undan. Dom la sig i sängen och glodde på bilar på blocket - jag satt i soffan. Dom åkte iväg till gården - jag sitter i sängen. Livet är härligt som sambo.

Ikväll ska jag bannlysa Dennis från den här lägenheten, jag ska också bannlysa Rederiet (förutom under Top Model). För ikväll ska jag bannemig mysa. Så det så.

Kommentarer
Postat av: fia

Fin blogg ! Kanske du kan tala om hur jag lägger upp en egen banner och byter bakgrundsfärg? Har försökt men inte lyckats.. mycket irriterade. Hoppas.

2008-09-09 @ 16:11:07
URL: http://snyggofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0