Oj oj oj..

Nu har jag släpat ner tre överfulla kassar och en överfull kartong med papper och skräp. Har också handskurat lite av golvet i köket men blev då så trött på det så jag tog moppen och körde fullt med den i köket och hallen. Är helt slut. Svetten rann om mig och nu har hjärtat börjat lugna ner sig igen. Men lite träning är det i alla fall (jag kan väl få inbilla mig det).
Funderar starkt på att hoppa in i  duschen och sen dra in till skövde för att storhandla. Men jag vet hur svårt det är att få upp skiten i lägenheten sen själv. Men Per kommer inte kunna följa med på hela veckan..så jag har väl inget val. Ingen som kan vara bärhjälp åt mig? ^^

Kommentarer
Postat av: Daniel

oj vilket flyttas å kånkas.

Tror jag flyttar till götet eller malmö, beror på var jag får jobb. Vart bor ni då?

2008-09-02 @ 16:52:33
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: B L O N D I N A

sv: jaaa de e så synd :(

2008-09-02 @ 17:17:55
URL: http://blondina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0