Onsdag.

Hejsan!
Nu har jag äntligen kommit hem efter en heldag på kurs. Det gick bättre än förväntat faktiskt. Visst, vissa gånger kände man hur tunga ögonlocken var och ibland satt jag där som ett stort frågetecken och fattade ingenting. Det handlade om facket så det var kanske inte så kontstigt att jag inget förstod. Men ibland satt man och tänkte hur korkade vissa är. Vi hade en man i runda 40-årsåldern med på kursen som drog upp i stort sett hela hans livs historia när vi bara skulle presentera våra namn, arbetsord och ort där man bor. Nej då, det räckte ju inte. Han berättade att han varit svetsare, hantverkare...bla bla bla bla bla. Plus att han hade åsikt om varenda jävla mening som sades. Irriterande typ.

Orkar ärligt talat inte berätta mer. Är jättetung i huvudet så nu ska jag läsa lite bloggar och fortsätta på One Tree Hill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0