Promenix.

Kom hem för ett tag sedan efter att ha gått ett varv här i Tidaholm. Självklart så började halsen göra ont halvvägs och jag frös fastän jag knallade på det fortaste mina långa ben klarade av. Väl framme vid torget igen så gick jag in till Ica och köpte b.la. frukt och nyponsoppa. Här ska fan ingen bli förkyld. Dock rinner näsan.. >.<

Väntar på att Per ska ringa så jag kan hämta honom. Den jäveln hittade ju kattungar igår, ganska nyfödda, och då lovade han mig att visa mig dom idag. Imorse när jag skjutsade honom så var jag inte riktigt vaken så jag tänkte att jag väntar tills ikväll. Tror ni inte kattfan har flyttat kattungarna nu eller? Fan också. Det är andra gången. Jag som saknar mina älsklingar i Linköping, borde jag inte få något att trösta mig med tills jag skaffar egen katt? Dumma bonnkatter >.<


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0