Torsdag.

Godmorgon/god förmiddag/god eftermiddag.

För mig känns det lite som morgon då jag vaknade för ett tag sedan men inte stigit upp förrän nu, men för andra kanske det känns som förmiddag men för vissa så kanske det är eftermiddag. Lika bra att ta med alltihop.

Jaha..torsdag. Vad brukar hända på torsdagar? Ingenting tror jag, torsdagar är såna där dagar som..tjaa inte står för något eller att det helt enkelt inte händer något på dom. Helt enkelt tråkiga. Jag hade då tänkt att ge mig på disken. Den lilla stenen har växt till ett berg, någon som jag inte tycker om. Men på med Amy MacDonald på högsta volym så ska nog den där lilla stenen förintas också.

Får se ifall jag ger mig ut med antingen kameran idag, eller kanske går ut och går eller så ägnar jag åt att reda ut tvätten. Skulle varit duktig med den i . . . (när fan tvättade jag?) men vid halv elva så kom jag på att tvätten hade legat där nere sedan åtta. Orkade då inte ta tag i vikandet och sorterandet. Men nu jävlar..

Händer för er idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0