Det där med raggning..

Hej hopp!
Jag är nyss hemkommen från krogen och egentligen borde jag inte skriva inlägg då, men jag är i stort sett nykter och bara måste beklaga mig lite.
Ikväll var det After Work med kollegorna på Fröken Flora som gällde och jag mötte upp Susanne och Nagham vid 17. De andra kom vid 18-tiden. Buffé och dricka var det som gällde, och drickan flödade rätt ordentligt i början. Vid 20 var jag rätt slirig i huvudet men det hoppas jag inte märktes. I alla fall, vid 00-tiden börjar vi dansa som tokar på dansgolvet och stämningen var verkligen på topp! Jag lägger märke till en jättesöt kille som jag även får ögonkontakt med flera gånger och alla kollegor gör allt för att vi ska 'råka' dansa in i varandra, likadant höll hans vänner/kollegor(?) på. Tyvärr pratade vi inte med varandra.
To the point. Jag börjar dansa tryckare med en av Sveriges kanske snyggaste män (utan att överdriva!). Han var verkligen helgo och trevlig. Nackdel: Han var 31 år.. Men vad är ålder egentligen? Han var ju snygg.

Han: Har nog aldrig sett nån dansa så sexigt!
Jag: Då har du inte sett mycket här i världen..!

Jag är då experten på att ragga. Eller kanske inte. Men det märkligaste av allt är att när han erbjuder sig vid ett av många tillfällen att följa mig hem så avböjer jag. Jag säger alltså nej till en av dom snyggaste killarna jag någonsin mött! Va? Varför? Hur? VAA?!

Jag måste nog lägga mig och begrunna detta över natten. Det är ju inte riktigt klokt.
Jag är ju tonåring för fan!

Kommentarer
Postat av: Kristin

MEN SANNA!!!!!! :P

2009-10-24 @ 11:24:02
URL: http://kristinljungberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0