Never sleep, never die.

Ögonen går i kors och bokstäverna blandar ihop sig. Kanske ett tecken på att det är dags att lägga sig?
Somnade nog runt kl 1 igårkväll/natt, och gick upp kl 5 imorse. Behöver jag ens påpeka att jag är väldigt trött? Vi hade musik 8-12, och läraren är galet underbar! Han lär oss andningsövningar (som jag visserligen redan kan) så vi lär oss andas rätt. Vi sjöng även massa sånger och gjorde egna rap-låtar. Tårarna sprutade!
Efter skolan träffade jag Marika så hon hjälpte mig att packa upp lite. Tack söt! ♥

Nu är jag så trött att jag skulle kunna somna på stället. Lika bra att krypa ner i sängen, och innan dess flytta på alla jä*la kartonger och påsar! Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad fin blogg du har



kolla mina armband som jag gör själv

jättebilliga är de du kommer inte att ångra dig!



Har också en tävling nu!

2009-11-02 @ 21:41:59
Postat av: pelle

Holy fuck, varför gick du upp redan fem? :O

2009-11-04 @ 10:44:11
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0