En dag på Ikea kan sluta illa..

..men inte den här gången (nästan).

♥ Två kuddfodral
♥ Massa ljus
♥ En glasvas att ha ljus i
♥ Tillbringare
♥ Två ugnsformar i glas
♥ En löpare

Ja typ det där..kommer faktiskt inte ihåg allt. Slutsumman blev 518 kr vilket är billigt för mig att gå loss inne på Ikea. Ja jag är nöjd och hoppas att mannen blir det med när han kommer hem på fredag. ♥

Nu väntar fortsatt målning inne i köket. Listen under köksluckorna, tavellisterna och knopparna i köket ska målas. Återkommer med bilder.


Kommentarer
Postat av: Susanne

2010-08-04 @ 08:09:23
URL: http://blueangel.blogg.se/
Postat av: Susanne

Ska det krävas att karln är borta för att du ska ge dig tid att blogga :)

Nyfiken på lägenhetsresultat, jag tror det blir fin fint nämligen!



(RADERA det tomma inlägget från mig)

Kram

2010-08-04 @ 08:11:13
URL: http://blueangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0