Förstörda ögonbryn och nyfixad frilla.

I tisdags när jag kom hem från Teneriffa var jag så trött på mitt hår. Utväxten skrek ut "hej jag är egentligen blond!" och topparna började likna julkranar. Det var helt enkelt dags för en förändring så jag ringde en frisörsalong som jag upptäckte via google. Den enda som hade tider var eleven och jag kunde helt enkelt inte motstå halva priset och en tid innan nyår.

Igår (onsdag) kl 10 satte jag mig i frisörstolen och det började färgas hår och hon övertalade mig även att färga ögonbrynen och då skulle hon även noppa dem gratis. Vem kan motstå det liksom?

Nåväl, håret blev ganska bra (enda felet var att hon tog bort lite för mycket i mina etapper längs kinderna på ena sidan), färgen blev awesome och ögonbrynen fick en bra färg men hon tog ju fan bort mina ögonbryn!! Åååhh nu måste jag vänta jättelänge på att de ska bli normala igen...




Ser ni att vänstra (högra för er) är typ borta? FÖRSTÖRT!

Kommentarer
Postat av: Susanne

För att vara lite positiv, de växer ut! Men jag förstår dig

"Förlänga" med penna eller liknande?

Lycka till, krama om

2010-12-30 @ 22:35:24
URL: http://blueangel.blogg.se/
Postat av: Kristin

Jäkla elev...

Men du är fin iaf :)

2010-12-31 @ 14:27:34
URL: http://kristinljungberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0