Praktikdag..

Nu är det måndagen den 15/2, vilket innebär första dagen på denna praktikvecka. Jag borde vara uppspelt och tycka "ja, vad roligt att äntligen få använda det jag lärt mig i skolan", men njae. Känner faktiskt bara för att sjukanmäla mig. Vet inte om det beror på att jag är lite smått hängig och förkyld eller extrem mensvärk. Kanske är det för jag känner mig 'underlägsen' på praktiken och tar ett steg tillbaka (vilket jag vet att det borde vara tvärtom). En sak som lustigt nog underlättar tanken på praktiken är att min handledare är på utbildning den här veckan. Kanske vågar jag då ta för mig mer..hoppas det i alla fall.

Oh well, slutgnällt för dagen. Dags att väcka sin sovande pojkvän nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0