Ond tisdag.

Att få sova till kl 8 imorse var väldigt skönt förutom de stunder jag trodde att någon stack en kniv i mig. Jag finner det faktiskt ganska roligt att jag har en grotesk mensvärk sista gången jag har preventivmedel med hormoner i. Mensvärk hade jag innan jag började med preventivmedel. Kanske känner kroppen av att en bra förändring kommer ske?

Nåväl. Har nu på morgonen försökt plugga till den eviga begreppstentan som jag aldrig tycks klara och ja. Det känns på nåt sätt lite deja vu över att titta på begreppen. Kanske för att jag kämpat med dom förr?!

Ohwell, jag ska väl hoppa in i duschen och laga mat innan vi ska ha bildverkstad kl 13.


Bra start på morgonen!


Kommentarer
Postat av: Ingrid

åå vad gott!

2010-11-24 @ 17:48:10
URL: http://ingridsinspiration.blogg.se/
Postat av: Emma Sandberg

hehe, såg gött ut =)

2010-11-25 @ 14:20:35
URL: http://xiexie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0