Utmaning.

God morgon! Blev utmanad av Maria häromdagen och tänkte nu anta den.

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 – vad står där? och annat som gruppen behöver (Lärarens arbete, Lars Löwenborg, 2002)

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid? Soffkanten.

3. Vad var det senaste du såg på tv? Det jag ser på just nu - Vakna med the voice.

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är: Typ..8.28. (8.28!!!!!)

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu? Tvn och dess dåliga reklam.

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då? Gick hem från tvättstugan.

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen? Tvn.

8. Vad har du på dig? Mjukisbyxor, t-shirt och munktröja.

9. Drömde du något inatt? Minns bara att jag legat vaken typ hela natten..

10. När skrattade du senast? Nyss till Vakna med the voice.

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu? Ett vitrinskåp, en tavla och en ljusgrej.

12. Har du sett något konstigt på sistone? Förutom mig själv i spegeln?

13. Vad tycker du om den här utmaningen? Njaaaaah...tråkiga frågor.

14. Vilken var den senaste film du såg? Vid din sida, med Julia Roberts i söndags.

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa? BIL! Saknar att ha en egen bil...och bygga hus. Och köpa massa presenter till nära och kära!

16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till. Jag är sjukt mörkrädd och är fortfarande rädd för saker som jag såg på skräckfilmer för 10 år sedan. Tror inte jag ska se Paranormal activity då :P

17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara? BORT med maktgirighet....

18. Tycker du om att dansa? Dance like nobody's watching..

19. George Bush? Pass.

20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka? Öhh... Tidigare var jag inne på namnen Therese och Sebastian men nu har jag verkligen ingen aning.

22. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands? Har redan övervägt det.

23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten? LURAD!

24. Vilka fyra personer vill du ska svara på de här frågorna? Jag vill att Kristin, Daniel, Johanna och Spiderchick ska svara på detta.


Kommentarer
Postat av: Kristin

För jag har redan gjort den där en gång! ;)

http://kristinljungberg.blogg.se/2010/september/ska-vi-lara-kanna-varandra.html#comment

2010-10-28 @ 10:04:36
URL: http://kristinljungberg.blogg.se/
Postat av: ,maria

dutti kicka!

2010-10-28 @ 20:35:21
URL: http://crazyminds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0