Jädra tisdag..

Den här tisdagen är helt klart utnämd till världens sämsta tisdag. Bara så ni vet. Anledningen? Hör (läs) och häpna:

1. Pencillinet som jag käkar för lunginflammationen slår ut kroppen och gör den "svag" mot angrepp. Välkommen svampinfektion.

2. Svampen slog till som en blixt från klar himmel igårkväll när jag skulle sova. Somnade någonstans runt 4-5 inatt.

3. Vaknade 08.08 av att Hana ringde. Crap. Sprang som en blådåre för att hinna med buss och hej o hå.

4. Kom 15 minuter försent.

5. Hann inte köpa frukost förrän framåt 10.15..

Sedan flöt resten på ganska bra men ni må tro att jag var på dåligt humör imorse.


Jädra svamplockare..

Kommentarer
Postat av: Tina

!!! Såna där käkar jag också just nu för att bli av med en halsinfektion. Gudars. Tänk om jag också får svampinfektion. :o Vad är symptomen? fick just akut släng av hypokondri

2010-09-14 @ 16:26:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0