Torsdag.

Morrn! Eller god förmiddag - välj själva.
Idag skiner solen och det ser relativt molnfritt ut på himlen. Trots detta tänker jag ta på mig en tjocktröja så förkylningen inte blir värre. Kan ni tänka er att jag fick sova ungefär 6-7 timmar inatt, det är rekord för veckan.
Idag går jag i skolan 13-17 då det är musikverkstad så jag tänkte passa på att gå på stan och shoppa loss inför hösten. Om jag känner mig modebloggig (Kristin har ju trots allt förklarat för mig vad som är mode i höst) i eftermiddag kanske jag slänger upp vad som följde med hem.

Ohwell. Nu tar jag mitt bankande huvud, förlorade röst och hostan till stan.


Fuldag i camen resulterar i fulpose = det var meningen att det skulle bli fult.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0