...

Ber om ursäkt i förväg för det här sinnesförvirrade inlägget..

Om ganska exakt 15 minuter ska jag och min sambo åka till Linköping då jag ska återigen infinna mig i gynstolen. Den här gången ska en spiral sättas in. Hormonfri = WOHOO! Inga fler hormoner som ska bråka med mig.

Men nu är det som såhär; jag är livrädd! Efter att ha pratat med vänner som har/haft kopparspiral samt läst på olika forum så får jag räkna med att det kan göra apont att sätta in den (eller inte känna någonting. hoppas hoppas!), jag kommer nog blöda konstant i två veckor och vara beredd på kraftiga mensvärkar. Wooo...hooo...

Jag hoppas verkligen att det är värt smärtan till slut. Eller att jag förhoppningsvis slipper smärtan.


Som sagt. Jag är nervös och allmänt sinnesförvirrad just nu. Och nu ska vi åka. Blää..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0