Livets ironi?

Det är seriöst någon som inte vill att jag ska träna. Tre lördagar i rad har jag missat bodypumpen 9.30-10.25 av att jag försovit mig eller varit för bakis. Okej alternativ två är mitt eget fel men ändå..

Imorse tänkte jag vara nyttig i form av att ta en powerwalk till praktiken istället för att cykla. Det gick jättebra i 500 meter, sen fick jag skoskav. Resterande kilometerna linkade jag fram på något konstigt sätt och nu är det stora blåsor över hela hälarna. Jag hade faktiskt förberett med stora plåster över hälarna men det hjälpte uppenbarligen inte.

Skit. Nu kommer jag inte kunna ha särskilt många skor närmaste veckorna. Hatar mina hälar. Går det att göra nåt åt dom?


Känsliga läsare varnas att titta på bilden.

































Känner inte för att få liknande sår som från 2008.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0