Intelligentaste konversationen mellan mig och Milla.

Vi kommenterade båda en kompis status där hon skriver att hon skadat knät och nu bara får träna i form av typ promenader.

Milla: Jag är alltid på promenader dock.
Jag: Walks of shame, ja.. :P
Milla: Haha bara för du drar dom hem i håret hem till dig, grottkvinna
Jag: Japp, man ska visa hur dom ska tas från första början!
Milla: Äh du kör ju lught jag tar ju med mig flera, och dig ;)
Jag: Ja än så länge är jag ung och oerfaren men du fördärvar mig kvinna ;)


Ja ni hör (läser) ju själva mognadsgraden på detta så ta nu inte detta seriöst för bövelen! Vi är inte så hemska som ni tror. Bara lite.

Kommentarer
Postat av: Milla

Vaddå lite?

2011-11-09 @ 15:39:04
URL: http://milllaa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0