Studentlivet är guld värt ibland.

Som student varierar plugget från vecka till vecka. Vissa veckor är biblioteket mitt andra hem och jag näst intill sliter av mig håret av stress. Andra veckor är bekymmersfria med mycket fritid eller tid för att jobba.

I fredags bestämde jag mig för att strunta i ett (icke obligatoriskt) seminarium om inskolning. Efter att ha sett vilken lärare som skulle hålla i det tappade jag lusten.

Istället kom Kristin på den briljanta (brilianta?) idéen att jag, Emma, Elin och hon skulle luncha ihop. Sagt och gjort. Kristin bjöd på en otroligt god carbonara, promenad ute på landet i fullkomlig storm där vi fick hålla i mössorna, hagel-/kornsnöskur, kardemummakaffe och mumsig kladdkaka med chokladbitar i.
En väldans trevlig start på helgen.




Å ena sidan....


Å andra sidan....


Å rakt fram där de två sidorna förenas...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0