Fler sms från älskling.

16 juli -07 kl 01:02

"Åh älskling kom hit..
De luktar bums i hela sängen..behöver dig.
Lämna mig aldrig.
Massa kyssar<3<3"


16 juli -07 kl 01:06

"Snälla gör det..du är så mysig
och helt helt underbar.
Är så lycklig att jag får vara din kille!
Kommer aldrig svika dig!
Älskar dig så himla mycket.
Massa kyssar<3<3<3<3"


16 juli -07 kl 07:43

"God morgon älskling :)
hoppas allt är bra med DIG
och att du får en helt underbar dag
:D
massa kyssar älskar dig<3"


16 juli -07 kl 08:14

"Du följer mitt hjärta natten som dagen,
utan dig skulle ja va helt beslagen,
du är det finaste jag har
utan dig skulle ja aldrig vara kvar,
jag vill vara din man,
jag vill vara den som alltid finns till hands.
Älskar dig Sanna göransson<3<3<3<3"


Fatta att jag är glad som har en sån söt och underbar pojkvän som honom.
Bättre finns inte att hitta :)<3
Älskar dig, Per Johansson (L)
/S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0