I don't regret this life I chose for me.

Hejsan igen..
Va väl ett tag sen..tror jag? O.o
Äh, ingen aning om jag ska vara ärlig xP

Den här helgen har varit..intressant, rolig, trygg och underbar.
- ja, jag är nog lite kär.


Började prata med Per igen för..hm..kanske 1½ vecka sen, och sedan dess har vi pratat (skickat sms till varann) och sen berättade han att han har känslor kvar för mig. Väldigt starka..
Jag blev väldigt osäker och visste inte riktigt vart jag stod riktigt men jag ville träffa honom för att få reda på det.

Så i fredags fick vi reda på att vi kunde träffas som igår, lördag. Annars skulle han kört gräs, men det skulle bli för blött..
Aja, vi bokade iaf hotell i Stockholm i fredags och träffades igår. När jag såg honom på stationen så trodde jag hjärtat skulle stanna.. Helt plötsligt blev jag den där nervösa flickan som träffade honom första gången för nästan 3 år sedan..
När vi kramade varann hej så var det ingen hastig kram, utan den var lång och hård.
Sen gick vi vilse när vi skulle till Sergels torg, jag fick för mig att det låg precis tvärt emot än vad det gjorde :P
Aja, vi hittade ju tillslut xD
Där fick vi lämna in våra väskor i bagagerummet och så gick vi ett par timmar på stan. Sedan gick vi tillbaka till hotellet och då var vårat rum klart.
Vi checkade in och tog oss upp till rummet. Sergel Plaza var mycket finare än Continental :)
Sen bråkade vi lite med kuddarna och myste massor :)
Efter det gick vi ner för att leta restaurang, och vi var nära på att gå vilse igen :P
Slutade med att vi bokade bord på samma restaurang som förra gången :)

Vi gick upp för att vila lite och myste lite till..underbart!
Efter det blev det restaurang och lite småstruligt men inget som inte kunde fixas som tur är :)

Vi myste hela natten.. Var så underbart att sova bredvid honom igen, att få hålla om honom igen.
Vi är inte ihop riktigt än, men vi strävar långsamt efter att bli det :)
Vi har ingen vid sidan om, utan fokuserar bara på att vi ska kunna ha en framtid ihop.

Jag tänker satsa på det här..helhjärtat!

Jag vet att jag lovade mig själv att jag inte ska ge mig in i nåt igen som jag blir sårad av, och troligtvis så kommer jag bli sårad fler gånger i det här förhållandet men det hindrar mig inte från att försöka. Försöka se till att inte det händer..


Vill bara säga att om någon har nåt emot detta så säg det rakt i mitt ansikte, och snacka inte bakom min rygg. Har hänt förut, men nu tolererar jag det inte längre.
Bara för att jag har Per igen, så betyder det inte att jag slutar umgås med er. Det borde ni veta bättre än så..

Nu ska jag sova.. Powerwalka imorgon bitti. Orka >.< men jag måste..

Godnatt. Jag kommer iaf sova gott inatt :)
Tycker om dig, Per. Tvivla inte på det..
All my love to you!<3
/S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0