ÅNGEST!

Hittade ett sjukt test, som iofs inte har ett dugg sanning i sig men ändå. Still freaky!

Du hittar det här http://www.bzoink.com/Q1/compile/How_and_When_will_YOU_die?.html


Mitt resultat blev:

Name: Sanna
Age: 18
Birth Month: November
Die on: October 11, 2011
Die of: Suicide
You will feel pain: False

(Orkade inte print screena)

Men liksom det där är min systerdotters födelsedag, och då fyller hon 10 år. Stackars unge!
Och det där med att jag inte kommer känna smärta..om jag ska göra det så ska jag hitta dom starkaste tabletterna och svälja dom, och då blir man ju medvetslös innan man dör. (Ja, jag har funderat förut)

Fan nu blev jag rädd för mig själv.. Skulle jag kunna bli så dum och egoistisk att jag skulle ta självmord på min systerdotters 10-årsdag?

Jag vet ju att det är ett jävla skittest som inte säger nåt om mig som person, men wtf.. Jag blev nojjig ändå.
/S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0