Another weekend.

Har varit hos Per i helgen.

Hade det inte varit för att det var exakt ett år sen all skit började (eller då jag fick reda på det) så hade den varit perfekt.
Det var som en påminnelse i lördags när den där förbannade helvetes jävla låten spelades på tvn..
Tankarna har virrat omkring i huvudet hela jävla helgen. Pallar fan inte mer snart..
Om jag ska behöva grubbla länge på det här så är det.. Jaa..vad är det?

Liksom tårarna rinner var och varannan dag.
Imorgon kl 18.05 så är det EXAKT ett år sen jag fick reda på sanningen.

Bläääää avlider av att sitta här och grubbla på det.
Ska se klart på Cold Case och sen lägga mig och läsa.

- please make my black roses red.

Godnatt.
/S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0