Yippiie! och BLÄÄÄ!

Låt oss ta den goda nyheten först.
Jag klarade teoriprovet :D ett steg närmare körkortet :D

Och den dåliga..
Ledde gympalektionen idag, skulle dansa med dom.
Gick åt helvete.
Vissa personer i det rummet betedde sig som småungar och gjorde fula grimaser under tiden jag visa de dem hur de skulle göra, och vissa sket helt enkelt i att göra som jag sa.
En viss person började larva sig och prata med alla andra om klassresan och sket fullständigt i att hon TOTALFÖRSTÖRDE mitt betyg.
Tack så jävla mycket, "kompis".
Du gjorde min braiga dag till den värsta någonsin.

Det finns två kompisar i den här staden som jag kommer ha ordentlig kontakt med när jag drar ifrån den här helvetesstaden. Ni är underbara, inga ord behöver uttalas<3

Aja, ska ha en riktig danslektion sen. Känner inte för det men wtf, har man betalat för nåt så måste man väl gå på det.
Bläää... Godnatt.

Älskar bara dig min Per<3

/S.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0