Friday, nu börjar lovet.

Har bara tränat en dag den här veckan. INTE bra! Så därför ska jag ut och powerwalka läääänge innan frukost imorgon. Fan vill man gå ner i vikt och skaffa sig en smal kropp så får jag fan skärpa mig.

Imorgon: Powerwalk innan frukost.
Söndag: Powerwalk innan frukost.
Måndag: Promenad i spåret / gå på rullbandet på gymmet och dansa på kvällen.
Tisdag: Step 30/Abs 30 eller Basic Ae.
(Onsdag: Forza intro) ifall inte Per kommer på tisdag kväll.
Försöka få in någon promenad med Per i veckan med.


Det finns en person i denna värld som jag saknar så grymt mycket. Jag önskar att jag inte vore så beroende av honom som jag är, men tyvärr så är det så.
Nu och för alltid; du är mitt heroin<3
Svik mig inte.


Älskar dig, Per.<3
/S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0