My brain got lost somewhere today.

Idag är en jobbig dag. Fast inte en sån där jobbig dag som jag annars har, det här är en annan slags jobbighet.
Annars brukar jag vara sur, otrevlig, trött och orolig tills magen ploppar ut.
Idag har jag varit otrevlig och är nu trött.

Temaveckan som handlar om Kina är ganska tråkig. Är i musikgruppen och vi gör väl egentligen inte så överdrivet mycket roligt. Typ.
Skulle haft möte med hela klassen för att bestämma klassresa i April. Vi var 8 pers. Yaaaaay. Grattis S3!
vi 8 som faktiskt var med bestämde att vi åker till Turkiet, så det bokar vi nog i veckan.

Nej nu är jag för trött för att sitta här.. Borde egentligen gå ut och gå eller nåt eftersom det inte blev nån träning idag. Men det är så jäkla mörkt och då får jag bara för mig en massa skit :S
Får träna dance imorgon istället och köra riktigt hårt.

NU ska jag gå.
Hejdå.

Älskar min beroendeframkallande pojkvän Per Johansson, du är underbar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0