Ullared.

Detta köpte jag på Ullared:

2 par strumpor
1 par strumpbyxor
3 par trosor
2 sportbh
2 par träningslinnen
1 par träningsbyxor
1 par träningsskor
1 par stövlar utan klack
1 stickad långtröja
1 kjol
1 pkt bindor
1 stort pkt tamponger
2 rullar med pads
1 pkt tops
2 pkt rengöringsservetter
1 face scrub
2 ansiktsmasker
2 deo
2 pkt hårfärg (mellanbrunt)
1 pkt hårspännen
1 pkt toffsar
3 diadem
1 sminkväska
1 reflex
1 paraply
1 par tumvantar
1 halsduk
1 tvåpack läckerol
1 t-shirt till Per

Totala summan: 2264,50 kr

Ganska nöjd med mina inköp. Hade velat hitta en jacka, stövlar med klack och benvärmare med. Får fixa benvärmarna i veckan nu och köpa nya strumpbyxor, dom jag köpte var för korta >.<

Nu blir det tvn eller lägga sig och läsa. Hade tänkt att somna tidigt.
Imorgon ska vi städa hela lägenheten och flytta möbler och krångla, på måndag är det fotografering inför annonsen.
Sedan kommer jag att bo i lägenheten i stort sett själv eftersom mammas säng försvinner från lägenheten, så hon bor hos pappa då mycket (mer än nu).
Lider inte :)
Hejssvejs!

Älskar Per Johansson<3

/S.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0