Bluurp.

Nu är jag här igen, surprise!
Var några dagar sen..har haft fullt upp!

Har suttit i stort sett hela veckan med periodhäftet om Hinduism, och skiten blir aldrig klart!! Måste snart ha suttit över 12-14 timmar med det :S
Har dessutom inte blivit någon träning i veckan,  känner mig förbaskat ofräsh när jag inte gjort det. Iofs så kanske skolarbetet får komma före nu.
Imorgon tänkte jag göra klart hinduismen.
Till nästa vecka har vi: svenska - seminarium, engelska - novell, religion - buddhism, historia - släktträd.. Kommer säkert fram nåt mer.

DET ÄR SJUKT JOBBIGT JUST NU!

Lärarna har ett schema för alla klasser för att vi inte ska få fler än två arbeten per vecka och helt plötsligt är vi uppe i det dubbla! Vad håller dom på med?
Känner att jag är på väg att skita i all skola snart nu när det blir så mycket.

Ska kolla på Gray's Anatomy nu för att trösta mig genom all skit >.<

Älskar Per<3
/S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0