Back in Sweden! :D

Åååhh..förstår ni hur skönt det är att vara hemma? Jag älskar att vara hemma! Lovley!
Det har självklart varit jättebra i Turkiet, ska lägga in alla bilder och sådär imorgon. Det negativa var att jag blev sjuk för några dagar sen så jag har haft feber och idag började jag tjuta på planet när vi skulle landa för att det täppte till så jäkla mycket. Hör fortfarande bara 30% av vad jag borde..svinjobbigt.
Saknar Per..var flera som mötte upp sina pojkvänner vid bussen idag och det var skitjobbigt att se. Ville bara därifrån..

Äsch..skriver imorgon. Ska ringa farmor och sådär snart och sen bara ta det lugnt i min stuga. Lilla Chili har saknat mig :D<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0