God morgon :)

Hejsan hejsan!
Är faktiskt ganska glad idag. Konstigt va? :P drömde självklart om den fina designen i natt, men tvivlade på dess existens när jag vaknade. Tur att jag kunde kontrollera så den verkligen var där!
Nu sitter jag här och har fått i mig en tallrik Kellogs K Red Berries (underbart goda!) och mjölk. Gick in på modeakutens blogg och hittade detta inlägget om att de fått in nya kläder. Vad var det första jag såg? En potentiell studentklänning :D så fiin! Gick in på hennes shop och såg att den bara kostar 429 kr. Billigt! Och den är ju inte sådär för fin heller, utan man kan ha den en vanlig dag med på sommaren. Ska visa den för mamma (dom som betalar klänningen tror jag) och se vad hon tycker. Lovley!

 - Tubklänning

Den vore väl rätt snygg till mina skor jag köpte?

Kommentarer
Postat av: Becca

God Morgon :D

2008-04-02 @ 08:11:40
URL: http://www.smisch.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0