Ledset och argt inlägg.

Den som inte vill läsa om mina känslor, sluta läs nu.

En viss person gjorde mig förbannad och ledsen imorse. Typ det första hon gjorde. Kommentaren (vill inte skriva ut den här) som hon gav var verkligen i riktigt jävla katig ton och var så mitt i prick där jag är som känsligast. Om hon vore min vän, om hon hade brytt sig över huvudtaget så hade hon inte sagt det. Och dessutom, när jag vände bort huvudet, var tvungen att göra det annars hade jag garanterat slagit till henne, så skrattar hon. Vadå att älska att se andra människor plågas och att göra dom ledsna?
Inse, jag har kommit över det där nu. Måste du då ta upp skiten igen? Det har varit ett förbannat tjat om den där jävla personen, och då har jag gått därifrån. Jag vill inte ens höra namnet igen. Jag gjorde en förbannat dum grej, tror ni då att jag vill bli påmind om den stup i kvarten? Jag gjorde det istället för att skada mig fysiskt. I efterhand så önskar jag att jag hade gjort det istället. Jag önskar att jag kunde vrida tillbaka tiden, göra det ogjort. Jag hade kunnat ge vad som helst för att få det ogjort.

Har skrivit det förr och skriver det igen, människor har fan blivit falskare och dummare. Egona växer hela tiden, och det har gjort mig att fundera över vad jag omger mig för människor.
Ni andra är underbara personer, kanske inte på fyllan ibland ;D men I love you anyways!

Kommentarer
Postat av: Elisabet

Att människor kan bli så falska är faktiskt skrämmande...
Och det smärtar så djupt att få ett sår upprivet hela tiden för att andra inte kan visa hänsyn.

Men för dem är det inte så jävla jobbigt för de brukar inte bry sig vad man än gör eller säger... ganska egotrippade.

Sånt där gör mig så arg och ledsen... bara av att läsa det... man får upp gammalt groll som man själv har varit med om.

Inte för att det hjälper dig så vidare mycket men jag hoppas att du kan släppa det och ändå se framåt och njuta av de stunder som för DIG har varit bra.

Ha det så bra nu och sluta grubbla på det du inte kan förändra ändå...

"tiden kan inte dras tillbaka och inget kan bli ogjort man kan bara se frammåt och inte göra samma sak igen."

2008-04-03 @ 15:29:59
URL: http://d2spirits.blogg.se/
Postat av: Elisabet

Tack tillbaka ;)
Jag har tömt och glömt som det heter... även om det var svårt ett tag.
Men som sagt man skall inte leva i gammalt groll!!

Nu är det bara full fart mot positivitet och happy feeeeeelings :D hahaha

Ha de bäst!!

2008-04-03 @ 20:18:42
URL: http://d2spirits.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0