Memories.

image162
image163

Här bodde jag förut! Har många fina minnen därifrån. Sorry att bilderna är så dåliga, men jag fattar inte vad det är med min mobil idag. Korten har ju blivit super förut men idag är dom bedrövliga. Hur som helst så sålde vi detta 2002 för att flytta till dit vi bor idag, huset som pappa byggt helt själv (förutom fixat elen och dragit vatten och skit, det fick han lite hjälp med). Saknar faktiskt lite att bo i Linghem. Så nära till allt och alla. Jag skulle nog träffa mina gamla kompisar fortfarande då..saknar dom faktiskt. Visst, vi växte ifrån varandra men..still.
Ska ta bättre kort någon dag med en riktig digitalkamera, kan vara roligt att ha. Ska ju köpa en polaroidkamera och sätta in såna fina kort i ett fotoalbum. Kan vara roligt när man blir äldre och visa sina barn.

Btw, den där höga granen var bara så hög som man ser vid takkanten där förut. Jag blev chockad när jag såg den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0