Blää.

Ångesten börjar komma krypandes. Tycker inte alls om det men men..pengarna måste ju in, så är det. Ska försöka få ihop alla saker som jag ska ha med mig och sen bara försöka att inte tänka på det. Jobbar ju inte på nästan en månad sen så det borde inte vara så farligt. Men ledigheten kommer nog vara behövlig för att jag ska kunna uppskatta jobbet sen.

En något roligare nyhet är att Per nu också vill ha lägenheten så när vi ska titta på den i början av nästa vecka igen så får vi väl säga att vi vill ha den. Tror att jag skulle trivas så mycket bättre i den lägenheten faktiskt.

Kanske skriver nåt mer innan jag går till jobbet. Vill inte skriva såna här deppinlägg så jag kommer nog avstå från att skriva mer idag. Kanske om internet på mobilen vill funka sen när jag lägger mig. Aja..hejssvejs. Hoppas alla andra mår bra.

Kommentarer
Postat av: Amir Akrouti

sv: var det oväntat? HAHA

2008-08-20 @ 19:49:39
URL: http://amirakrouti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0